Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

SAFRANBOLU BELEDİYESİNDE GELENEKSEL BAYRAMLAŞMA COŞKUSU

Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse, Kurban Bayramı öncesi düzenlenen geleneksel bayramlaşma programında belediye personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı.

Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse, Kurban Bayramı öncesi düzenlenen geleneksel

Safranbolu Belediyesi bünyesinde, yaklaşan Kurban Bayramı dolayısıyla her yıl düzenlenen geleneksel bayramlaşma programı bu yıl da yoğun bir katılımla gerçekleştirildi. Safranbolu Belediye Başkanı Mimar Elif Köse, bayram öncesindeki son mesai gününde kurum personeliyle bir araya gelerek tüm çalışanların ve ailelerinin bayramını tebrik etti.

Belediye hizmet binasında organize edilen bayramlaşma törenine Belediye Başkan Yardımcıları Taner Timar, Kemal Akgül ve Kurtuluş Çavuş’un yanı sıra birim müdürleri ve çok sayıda belediye çalışanı katıldı. 23 Mayıs 2026 tarihinde gerçekleştirilen buluşmada, kurum içindeki birlik, beraberlik ve dayanışma ruhu ön plana çıktı.

BAŞKAN KÖSE’DEN FEDAKARCA ÇALIŞAN PERSONELE TEŞEKKÜR

Programın açılışında konuşan Belediye Başkanı Elif Köse, Safranbolu’nun dünya miras kenti kimliğini koruması, gelişmesi ve güzelleşmesi adına gece gündüz demeden büyük bir özveriyle çalışan personeline teşekkürlerini iletti. Kültürel korumacılık ve belediyecilik hizmetlerinin sürdürülebilirliğinde personelin emeğinin kilit rol oynadığını belirten Köse, konuşmasında şu sözlere yer verdi:

“Kurban Bayramı’nı karşılamaya hazırlanırken, kentimiz için emek veren mesai arkadaşlarımızla bayramlaşma programında bir araya geldik. Safranbolu’muza değer katan çalışma arkadaşlarımıza emekleri için teşekkür ediyor; kendilerine ve ailelerine sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir Kurban Bayramı diliyoruz.”

BELEDİYE PERSONELİYLE TEK TEK BAYRAMLAŞILDI

Konuşmaların ardından resmi bayramlaşma merasimine geçildi. Belediye Başkanı Mimar Elif Köse ve belediye başkan yardımcıları, salonda hazır bulunan tüm belediye personeliyle tek tek tokalaşarak iyi dileklerde bulundu. Çalışanların motivasyonunu artıran bu samimi buluşma, kurum içi iletişimin güçlü yapısını bir kez daha gözler önüne serdi.

Geleneksel tören, tüm birimlerin katılımıyla gerçekleştirilen toplu hatıra fotoğrafı çekiminin ardından iyi dilek ve temennilerle sona erdi.

BAYRAM SÜRESİNCE NÖBETÇİ EKİPLER SAHADA OLACAK

Safranbolu Belediyesi kaynaklarından edinilen bilgilere göre, resmi tatil süresi boyunca kente gelecek olan yerli ve yabancı turistlerin herhangi bir aksaklık yaşamaması adına temizlik, zabıta ve fen işleri gibi kritik birimlerde nöbetçi ekiplerin 7/24 esasına göre görev yapacağı öğrenildi.

Başkan Elif Köse liderliğindeki yönetim, bayram dönemi boyunca Kurban Bayramı huzurunun kent genelinde eksiksiz sağlanması için gerekli tüm saha ve lojistik önlemlerin alındığını bildirdi.