Karabük Valisi Oktay Çağatay, 2026 yılında Polis Teşkilatının 181. kuruluş yıl dönümü kapsamında emniyet mensuplarını makamında kabul etti. Gerçekleşen ziyarette, teşkilatın çalışmaları ve yürütülen faaliyetler ele alındı.
EMNİYET HEYETİNDEN ZİYARET
Valilik makamında gerçekleşen kabulde, İl Emniyet Müdürü Ahmet Canver ve Polis Meslek Eğitim Merkezi Müdürü Koray Yalınkaya ile beraberindeki heyet yer aldı. Ziyarette, Polis Teşkilatının kuruluş yıl dönümü kapsamında yürütülen çalışmalar hakkında bilgi verildi.
Emniyet yetkilileri, teşkilatın halkın huzur ve güvenliği için özveriyle görev yapmaya devam ettiğini vurguladı.

“HUZUR VE GÜVENLİĞİN TEMİNATI”
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Oktay Çağatay, Polis Teşkilatının 181 yıllık köklü geçmişine dikkat çekti. Çağatay, teşkilatın milletin huzur ve güvenliğinin en önemli teminatlarından biri olduğunu ifade etti.
Açıklamasında, hukukun üstünlüğü ve insan haklarına saygı temelinde görev yapan emniyet mensuplarının büyük bir özveriyle çalıştığını belirtti.

ŞEHİTLER VE GAZİLER ANILDI
Vali Çağatay, konuşmasında görev başında hayatını kaybeden polisleri rahmetle andığını, gazilere ise minnet duyduğunu dile getirdi. Ayrıca görevde bulunan tüm emniyet personeline başarı ve kolaylıklar diledi.
Bu anlamlı ziyaret, Polis Teşkilatının toplumdaki önemli rolünü bir kez daha ortaya koyarken, teşkilata duyulan güven ve desteği de gözler önüne serdi.

