Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

VALİ OKTAY ÇAĞATAY MAKAMINI 23 NİSAN’DA MİNİK ZEYNEP’E DEVRETTİ

Vali Oktay Çağatay, 23 Nisan kapsamında makamını temsili olarak öğrenci Zeynep Örenli’ye devretti.

Vali Oktay Çağatay, 23 Nisan kapsamında makamını temsili olarak öğrenci

Karabük Valisi Oktay Çağatay, 2026 yılı 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında Valilik makamını temsili olarak öğrencilere devretti. Bu anlamlı günde makam koltuğuna oturan Zeynep Örenli, büyük bir heyecan yaşadı.

MİNİK VALİ GÖREV BAŞINDA

TOKİ Cevizkent Bahaddin Gazi İlkokulu 4. sınıf öğrencisi Zeynep Örenli, temsili olarak Valilik makamına oturarak duygu ve düşüncelerini paylaştı. Zeynep, 23 Nisan’ın Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin açılış yıl dönümü olduğunu ve Gazi Mustafa Kemal Atatürk tarafından çocuklara armağan edildiğini vurguladı.

Konuşmasında, bu özel günün sevgi, barış ve kardeşlik duygularını güçlendirdiğini ifade eden Zeynep, tüm çocukların bayramını kutladı.

VALİ ÇAĞATAY’DAN ANLAMLI MESAJ

Vali Oktay Çağatay, çocukların ülkenin geleceği olduğunu belirterek özgüvenli ve donanımlı bireyler olarak yetişmelerinin öncelikleri arasında yer aldığını ifade etti.

23 Nisan’ın, milli egemenliğin simgesi olmasının yanı sıra çocuklara armağan edilen dünyadaki tek bayram olduğuna dikkat çeken Çağatay, tüm çocukların bayramını kutladı.

EĞİTİM CAMİASI DA KATILDI

Ziyarete İl Milli Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, Okul Müdürü Hayriye Kutlu ve Sınıf Öğretmeni Perihan Yıldız da eşlik etti.

Program, 23 Nisan’ın anlam ve önemine uygun şekilde gerçekleştirilen temsili makam devriyle tamamlandı.

VALİ OKTAY ÇAĞATAY MAKAMINI 23 NİSAN’DA MİNİK ZEYNEP’E DEVRETTİ