Karabük Valisi Sayın Oktay Çağatay, 1-7 Haziran Türkiye Çevre Haftası kutlamaları kapsamında anlamlı bir resmi kabul gerçekleştirdi. Vali Çağatay, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Şenol Ayyıldız ve beraberindeki kurum personelini makamında ağırladı.
3 Haziran 2026 tarihinde valilik makamında gerçekleşen ziyarette, çevre bilincinin artırılmasına yönelik yerel stratejiler ele alındı. Görüşmede, kent genelinde sürdürülebilir bir yaşam anlayışının yaygınlaştırılması amacıyla yürütülen projeler detaylı bir şekilde masaya yatırıldı.
“ÇEVREYİ KORUMAK GELECEK NESİLLERE BORCUMUZDUR”
Ziyaret esnasında, hafta boyunca Karabük genelinde düzenlenecek eğitici ve farkındalık artırıcı etkinliklerin takvimi hakkında Vali Çağatay’a bilgi sunuldu. İl müdürlüğü ekiplerinin sahadaki çalışmalarını yakından takip ettiğini belirten Karabük Valisi Sayın Oktay Çağatay, kabulde şu ifadeleri kullandı:
“Çevrenin korunması, sadece bugünün değil, gelecek nesillere karşı üstlendiğimiz en büyük ve en önemli sorumluluklardan biridir. Karabük genelinde yeşil alanların korunması ve çevre konusunda toplumsal farkındalık oluşturulmasına katkı sağlayan tüm kurumlarımıza ve özveriyle çalışan personellerimize yürekten teşekkür ediyorum.”

