Safranbolu’da düzenlenen Gençlik İftarı programı, gençlerin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından organize edilen Safranbolu Gençlik İftarı, Ramazan ayının manevi atmosferinde birlik ve dayanışma mesajları verdi.
Safranbolu Gençlik Merkezi ev sahipliğinde gerçekleştirilen programa Safranbolu Kaymakamı Hayrettin Baskın, Safranbolu Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Sedat Adakan, kurum müdürleri, gençlik merkezi personeli ve çok sayıda genç katıldı.
Programda yapılan konuşmalarda Ramazan ayının paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularını güçlendirdiği vurgulandı. Gençler ise aynı sofrada buluşmanın mutluluğunu yaşadı.

