Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

SAFRANBOLU’DA 1 MAYIS COŞKUSU: BAŞKAN ELİF KÖSE EMEKÇİLERLE BULUŞTU

Safranbolu Belediye Başkanı Mimar Elif Köse, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nde işçilerin yanında yer aldı. Köse, emeğin onurunu ve mücadeleyi vurguladı.

Safranbolu Belediye Başkanı Mimar Elif Köse, 1 Mayıs Emek ve

Safranbolu Belediye Başkanı Mimar Elif Köse, 1 Mayıs 2026 Emek ve Dayanışma Günü kapsamında düzenlenen etkinliklerde emekçilerle bir araya geldi. UNESCO Dünya Miras Kenti Safranbolu’da gerçekleşen buluşmada, emeğin kutsallığı ve dayanışma ruhu en güçlü şekilde vurgulandı.

Başkan Köse, kutlamalar sırasında yaptığı konuşmada sadece bir bayramı idrak etmediklerini, aynı zamanda insanca yaşam hakkını savunduklarını belirtti. Emeğin onurunu ve alın terinin değerini her platformda korumaya devam edeceklerini ifade eden Köse, Safranbolu’nun üretim gücüne dikkat çekti.

SAFRANBOLU'DA 1 MAYIS COŞKUSU: BAŞKAN ELİF KÖSE EMEKÇİLERLE BULUŞTU

“HİÇBİR HAK MÜCADELE EDİLMEDEN KAZANILMAZ”

İşçilerin ve tüm emekçilerin bayramını kutlayan Başkan Köse, hak arama mücadelesinin önemine değindi. Köse, “Hiçbir hak mücadele edilmeden kazanılmaz” diyerek emek dünyasının tarihsel sürecine ve verilen fedakârlıklara atıfta bulundu.

Belediye yönetimi olarak işçi haklarının savunulmasında kararlı bir duruş sergilediklerini belirten Köse, dayanışmanın önemini şu sözlerle pekiştirdi: “Hiçbir emek karşılıksız değildir. Bizler, ter döken her bir kardeşimizin hakkını korumakla yükümlüyüz.”

SAFRANBOLU'DA 1 MAYIS COŞKUSU: BAŞKAN ELİF KÖSE EMEKÇİLERLE BULUŞTU

DAYANIŞMA VE MÜCADELE RUHU SAFRANBOLU’DA

Etkinlik alanında sloganlar ve marşlar eşliğinde süren kutlamalarda, Safranbolu’nun kalkınmasında büyük pay sahibi olan emekçilerle gönül köprüleri kuruldu. Başkan Köse, “Yaşasın emek, dayanışma ve mücadele! Yaşasın 1 Mayıs!” sözleriyle meydandaki kalabalığın coşkusuna ortak oldu.

Kutlamalar, kentin tarihi dokusunda işçi bayramı ruhunun hissedildiği anlamlı görüntülere sahne oldu. 2026 vizyonu doğrultusunda Safranbolu’yu bir üretim ve hak kenti yapma hedefiyle çalışmaların süreceği kaydedildi.