Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, şehrin kültürel mirasını canlandırmak amacıyla Ankara’da üst düzey temaslarda bulundu. Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Gökhan Yazgı ile bir araya gelen Çetinkaya, Karabük’ün turizm vizyonunu içeren önemli projeleri değerlendirdi.
TARİHİ YENİŞEHİR SİNEMASI YENİDEN HAYAT BULUYOR
Görüşmenin ana gündem maddesini, kentin sosyal hafızasında önemli yer tutan Tarihi Yenişehir Kapalı Sinema Salonu projesi oluşturdu. Başkan Çetinkaya, bu tarihi yapının en kısa sürede halkın hizmetine sunulması için çalışmaların kararlılıkla sürdüğünü ifade etti.
Cumhuriyet Müzesi olarak kullanılan ikinci TBMM binasında gerçekleşen toplantıda, AK Parti MKYK Üyesi Mustafa Özkan ve İl Başkanı Ferhat Salt da yer aldı. Görüşmede Karabük’ün turizm ve kültür alanındaki gelişimini hızlandıracak adımlar profesyonel bir sunumla ele alındı.
PROJEDE GÜÇLÜ İŞ BİRLİĞİ VE TEŞEKKÜR
Sürecin her aşamasında Karabük Milletvekilleri Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç ile koordineli hareket ettiklerini vurgulayan Çetinkaya, KARDEMİR yönetimine de katkıları için teşekkür etti. Şehrin sosyal hayatına değer katacak projeleri ileriye taşımak adına var güçleriyle çalışmaya devam edeceklerini belirtti.

