Karabük’ün Ovacık ilçesinde, 2026 yılı 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında kurumlar arası masa tenisi turnuvası başladı.
TURNUVA BAŞLADI
Farklı kurumlardan takımların katılım sağladığı organizasyon, yoğun ilgiyle başladı. Turnuva, kurumlar arası dayanışma ve spor kültürünün gelişmesine katkı sunmayı amaçlıyor.
Düzenlenen turnuvaya Ovacık Kaymakamı Öznur Güler Kıyak da katılarak müsabakaları yerinde takip etti.
DOSTLUK VE CENTİLMENLİK ÖNE ÇIKIYOR
Müsabakalar boyunca dostluk, centilmenlik ve fair-play ruhu ön planda yer alıyor. Organizasyon, aynı zamanda 19 Mayıs’ın birlik ve beraberlik ruhunu yansıtan önemli etkinlikler arasında yer alıyor.

