Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

OVACIK’TA 19 MAYIS COŞKUSU MASA TENİSİ TURNUVASIYLA BAŞLADI

Ovacık’ta 19 Mayıs kapsamında düzenlenen kurumlar arası masa tenisi turnuvası başladı. Yoğun katılım dikkat çekti.

Ovacık’ta 19 Mayıs kapsamında düzenlenen kurumlar arası masa tenisi turnuvası

Karabük’ün Ovacık ilçesinde, 2026 yılı 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında kurumlar arası masa tenisi turnuvası başladı.

TURNUVA BAŞLADI

Farklı kurumlardan takımların katılım sağladığı organizasyon, yoğun ilgiyle başladı. Turnuva, kurumlar arası dayanışma ve spor kültürünün gelişmesine katkı sunmayı amaçlıyor.

Düzenlenen turnuvaya Ovacık Kaymakamı Öznur Güler Kıyak da katılarak müsabakaları yerinde takip etti.

DOSTLUK VE CENTİLMENLİK ÖNE ÇIKIYOR

Müsabakalar boyunca dostluk, centilmenlik ve fair-play ruhu ön planda yer alıyor. Organizasyon, aynı zamanda 19 Mayıs’ın birlik ve beraberlik ruhunu yansıtan önemli etkinlikler arasında yer alıyor.