Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

KARABÜK’ÜN GELECEĞİ BU PROJEDE: LOJİSTİK MERKEZİ İÇİN DEV ADIM ATILDI

Karabük Lojistik Merkezi Projesi’nde kritik toplantı yapıldı! Bakan Uraloğlu’nun takip ettiği proje, kentin sanayi ve ihracat kapasitesini devleştirecek.

Karabük Lojistik Merkezi Projesi'nde kritik toplantı yapıldı! Bakan Uraloğlu'nun takip

Karabük’ün sanayi ve ulaşım kapasitesini küresel standartlara taşıyacak olan Karabük Lojistik Merkezi Projesi için Ankara’da çok kritik bir zirve gerçekleştirildi. Lojistik Koordinasyon Kurulu toplantısında masaya yatırılan fizibilite raporuyla, projenin hayata geçmesi için gerekli tüm teknik ve ekonomik yol haritası belirlendi.

Karabük Valisi Oktay Çağatay, milletvekilleri Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç ile TSO Başkanı Fatih Çapraz’dan oluşan üst düzey heyet, projenin detaylarını Bakanlık yetkilileriyle paylaştı. Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun bizzat yakından takip ettiği bu dev yatırım, kentin üretim gücünü lojistik bir kaleye dönüştürmeyi hedefliyor.

Toplantıda özellikle projenin sanayi üzerindeki ekonomik etkileri ve uluslararası ulaştırma ağlarına entegrasyonu üzerinde duruldu. Karabük’ün lojistik kapasitesini katlayacak olan merkez, bölgedeki sanayi kuruluşlarının dış pazara açılma maliyetlerini düşürerek rekabet gücünü artıracak.

Bölge ekonomisine can suyu olması beklenen proje, aynı zamanda kentin ihracat hacmini de doğrudan etkileyecek stratejik bir konumda bulunuyor. Bakanlık ve yerel yönetimlerin tam bir uyum içerisinde yürüttüğü süreçte, Karabük’ün sanayi altyapısının bu merkezle birlikte yeni bir döneme girmesi bekleniyor.