Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

KARABÜK’TE TURİZM STRATEJİSİ MASAYA YATIRILDI KURUL TOPLANTISI YAPILDI

Karabük’te İl Turizm Tanıtım ve Geliştirme Kurulu toplandı. Turizm potansiyeli ve tanıtım çalışmaları ele alındı.

Karabük’te İl Turizm Tanıtım ve Geliştirme Kurulu toplandı. Turizm potansiyeli

Karabük’te 2026 yılında İl Turizm Tanıtım ve Geliştirme Kurulu Toplantısı, Vali Oktay Çağatay başkanlığında gerçekleştirildi. Valilik Toplantı Salonu’nda yapılan toplantıda, kentin turizm potansiyeli ve tanıtım stratejileri ele alındı.

Toplantıya Vali Yardımcısı Meral Batı Demirbaş, Safranbolu Kaymakamı Hayrettin Baskın, Belediye Başkan Yardımcısı Fatih Ustaoğlu, Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse, Eskipazar Belediye Başkanı Serkan Civa ve çok sayıda kurum temsilcisi katıldı.

Ayrıca toplantıda, turizm sektörü temsilcileri ve sivil toplum kuruluşlarının yetkilileri de yer aldı.

TURİZM POTANSİYELİ DEĞERLENDİRİLDİ

Toplantıda, Karabük’ün sahip olduğu doğal, tarihi ve kültürel değerlerin daha etkin değerlendirilmesi konusu gündeme alındı. Sürdürülebilir turizm anlayışının güçlendirilmesi ve tanıtım faaliyetlerinin geliştirilmesi yönünde fikir alışverişinde bulunuldu.

“İŞ BİRLİĞİ ÖNEMLİ”

Vali Oktay Çağatay, yaptığı değerlendirmede Karabük’ün turizm açısından önemli bir potansiyele sahip olduğunu vurguladı.

Bu potansiyelin daha ileriye taşınabilmesi için etkin tanıtım ve kurumlar arası iş birliğinin büyük önem taşıdığını ifade etti.

Toplantı, turizm alanında yürütülecek çalışmalarda kurumlar arası koordinasyonun artırılması yönünde yapılan değerlendirmelerin ardından sona erdi.