Karabük’te 2026 yılında sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak ve mevcut durumu değerlendirmek amacıyla Sağlık Hizmetleri Değerlendirme Toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıya Vali Yardımcısı Murtaza Ersöz başkanlık etti.
SAĞLIK YÖNETİCİLERİ BİR ARAYA GELDİ
Karabük İl Sağlık Müdürlüğü ev sahipliğinde düzenlenen toplantıya, İl Sağlık Müdürü Op. Dr. İsmail Kara, Sağlık Hizmetleri Başkanı Uzm. Dr. Bekir Poçan, Destek Hizmetleri Başkanı Yüksel Korkut ile hastane başhekimleri katıldı.
Toplantıda, Karabük’teki sağlık tesislerinin mevcut durumu kapsamlı şekilde ele alındı.
DETAYLI SUNUMLAR YAPILDI
Sağlık yöneticileri tarafından yapılan sunumlarda, hizmet kapasitesi, tıbbi teknolojik altyapı ve personel durumu hakkında detaylı bilgiler paylaşıldı. Ayrıca vatandaş memnuniyetini artırmaya yönelik projeler değerlendirildi.
Özellikle branş bazlı hizmet çeşitliliğinin artırılması ve hasta sevk oranlarının azaltılması konuları üzerinde duruldu.
“VATANDAŞ ODAKLI HİZMET ÖNCELİĞİMİZ”
Toplantının ardından değerlendirmelerde bulunan Vali Yardımcısı Murtaza Ersöz, vatandaşların en modern sağlık hizmetine hızlı şekilde ulaşmasının öncelikleri olduğunu ifade etti.
Ersöz, tüm birimlerin koordineli çalışmasının önemine dikkat çekerek planlanan iyileştirmelerin takipçisi olacaklarını belirtti.
“GELİŞİMİ SÜRDÜRÜLEBİLİR KILACAĞIZ”
İl Sağlık Müdürü Op. Dr. İsmail Kara ise yaptığı açıklamada, hastanelerde verimlilik analizlerinin düzenli olarak yapıldığını vurguladı.
Kara, gerçekleştirilen toplantıların aksayan yönlerin tespiti ve çözümü açısından büyük önem taşıdığını belirterek, Karabük’ün sağlık alanında gelişimini sürdürülebilir hale getirmeyi hedeflediklerini ifade etti.

