Karabük’te düzenlenen Okul Sporları Genç Kız B Voleybol İl Birinciliği müsabakaları, final karşılaşmalarının ardından tamamlandı. Yeni Mahalle Spor Salonu’nda oynanan final mücadelesinde Vakıfbank Zübeyde Hanım Anadolu Lisesi, rakibi Safranbolu Fatih Sultan Mehmet Fen Lisesi’ni 3-2 mağlup ederek il şampiyonu oldu.
Büyük çekişmeye sahne olan karşılaşma boyunca iki takım da ortaya koyduğu mücadeleyle tribünlerden alkış aldı. Final setine kadar uzayan müsabaka, organizasyonun en heyecanlı anlarından biri oldu.
FİNAL MAÇI NEFES KESTİ
Yeni Mahalle Spor Salonu’nda oynanan final müsabakasında her iki takım da şampiyonluk için büyük mücadele verdi. Özellikle son setlerde artan tempo ve karşılıklı sayılar, izleyenlere heyecan dolu anlar yaşattı.
Karşılaşmanın sonunda kupaya uzanan taraf Vakıfbank Zübeyde Hanım Anadolu Lisesi olurken, Safranbolu Fatih Sultan Mehmet Fen Lisesi turnuvayı ikinci sırada tamamladı.
DERECEYE GİREN TAKIMLAR AÇIKLANDI
Turnuva sonunda oluşan sıralama şu şekilde oldu:
- Vakıfbank Zübeyde Hanım Anadolu Lisesi – Şampiyon
- Safranbolu Fatih Sultan Mehmet Fen Lisesi – İkinci
- Kardemir Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi – Üçüncü
- Mehmet Vergili Fen Lisesi – Dördüncü
Dereceye giren takımlara ödülleri; Spor Şube Müdürü Serdar Ali Osman Sevim, okul müdürleri ve Okul Sporları Tertip Komitesi Üyesi İlker Zafer Sayar tarafından verildi.
OKUL SPORLARINA İLGİ ARTIYOR
Son yıllarda okul sporlarına olan ilginin artmasıyla birlikte genç sporcuların performansı da dikkat çekiyor. Özellikle voleybol branşında genç kızların ortaya koyduğu mücadele, Karabük’te altyapı sporlarının gelişimi açısından umut verici olarak değerlendiriliyor.
Organizasyonda mücadele eden tüm sporcular ve antrenörler tebrik edilirken, il şampiyonu olan Vakıfbank Zübeyde Hanım Anadolu Lisesi’ne grup müsabakalarında başarı dilekleri iletildi.

