Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

KARABÜK’TE ANNELER GÜNÜ: DERYA ÇETİNKAYA’DAN ANLAMLI ZİYARET

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya’nın eşi Derya Çetinkaya, lohusa servisindeki anneleri ziyaret etti. Anneler Günü’nde karanfil ve hediye setleri dağıtıldı.

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya’nın eşi Derya Çetinkaya, lohusa servisindeki

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya’nın eşi Derya Çetinkaya, Anneler Günü dolayısıyla şehirde anlamlı bir vefa ziyaretine imza attı. 8 Mayıs 2026 tarihinde gerçekleşen ziyarette Derya Çetinkaya, Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ni ziyaret ederek lohusa servisinde tedavi gören annelerle bir araya geldi.

Hastanenin lohusa servisinde yatan ve yeni doğum yapan annelerin mutluluğuna ortak olan Çetinkaya, her biriyle yakından ilgilendi. Bu özel günün manevi huzurunu paylaşmak adına düzenlenen ziyaret, hastane koridorlarında duygusal anlara sahne oldu.

YENİ ANNELERE KARANFİL VE ÖZEL HEDİYE SETLERİ

Ziyaret kapsamında yeni doğum yapan annelere Anneler Günü‘ne özel hazırlanan hediye setlerini ve karanfilleri takdim eden Derya Çetinkaya, annelik heyecanını yaşayan kadınların bu anlamlı gününü kutladı. Çetinkaya, anneliğin sevginin ve fedakarlığın en yüce makamı olduğunu ifade etti.

Sadece lohusa servisiyle sınırlı kalmayan ziyarette, hastanede görev yapan kadın personel de unutulmadı. Derya Çetinkaya, büyük bir özveriyle çalışan sağlık çalışanlarına ve poliklinikte sıra bekleyen vatandaşlara da karanfil vererek günlerini kutladı.

SEVGİ, FEDAKARLIK VE MERHAMET VURGUSU

Derya Çetinkaya ziyaret sonrası yaptığı değerlendirmede, annelerin toplumun temel taşı olduğunu vurguladı. Annelerimizin, hayat boyu karşılık beklemeksizin sundukları sevgi ve merhametin dünyayı güzelleştirdiğini belirten Çetinkaya, tüm annelere sağlık ve huzur diledi.

Sevginin, fedakarlığın ve merhametin en güzel temsilcisi olan tüm annelerimizin Anneler Günü kutlu olsun” mesajını paylaşan Çetinkaya’nın bu nazik ziyareti, hem anneler hem de hastane yönetimi tarafından büyük bir memnuniyetle karşılandı.