Karabük Valisi Oktay Çağatay, Karabük Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Fatih Kırışık ile Kamu Yöneticileri Derneği (KAYDER) Başkanı İbrahim Göktaş ve yönetim kurulu üyelerini makamında kabul etti.
Valilik makamında gerçekleşen ziyarette, Karabük’te yürütülen çalışmalar, kamu yönetimi alanındaki faaliyetler ve kurumlar arası iş birliği konuları ele alındı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen görüşmede karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu.
KARABÜK’ÜN GÜNDEMİ MASAYA YATIRILDI
Ziyaret kapsamında kentte devam eden çalışmaların yanı sıra kamu yönetimi alanında gerçekleştirilen faaliyetler hakkında değerlendirmelerde bulunuldu. Görüşmede, Karabük’ün gelişimine katkı sağlayacak projeler ve kurumlar arası koordinasyonun önemi de gündeme geldi.
Karabük Üniversitesi ile kamu kurumları arasındaki iş birliğinin güçlendirilmesine yönelik konuların da ele alındığı öğrenildi.
VALİ ÇAĞATAY’DAN TEŞEKKÜR MESAJI
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Oktay Çağatay, nazik ziyaretlerinden dolayı Karabük Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Fatih Kırışık, KAYDER Başkanı İbrahim Göktaş ve yönetim kurulu üyelerine teşekkür etti.
Vali Çağatay, kamu yararına yürütülen çalışmaların önemine dikkat çekerek, misafirlerine çalışmalarında başarılar diledi.
İŞ BİRLİĞİ VE ORTAK AKIL VURGUSU
Karabük’te kamu kurumları, üniversite ve sivil toplum kuruluşları arasındaki iş birliğinin önemine dikkat çekilen görüşmede, ortak akıl anlayışıyla yürütülen çalışmaların kentin gelişimine katkı sunduğu ifade edildi.
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.

