Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

ELİF KÖSE’DEN 19 MAYIS MESAJI: GENÇLERİMİZE İNANCIMIZ SONSUZDUR

Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda “Gençlerimize inancımız sonsuzdur” dedi.

Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik

Safranbolu Belediye Başkanı Mimar Elif Köse, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla anlamlı bir kutlama mesajı yayımladı. Başkan Köse mesajında, 19 Mayıs 1919 tarihinin Türk milletinin bağımsızlık, özgürlük ve kendi kaderini tayin etme mücadelesindeki tarihi ve stratejik rolüne dikkat çekti.

Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a çıkışının Kurtuluş Savaşı’nın fitilini ateşleyen en önemli dönüm noktası olduğunu vurgulayan Köse, bu tarihi adımın Türk ulusunun küllerinden yeniden doğuşunu simgelediğini ifade etti.

“UMUT, CESARET VE BAĞIMSIZLIK MEŞALESİ”

Milli mücadelenin başlangıç noktasına vurgu yapan Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse, yayımladığı resmi mesajda şu ifadelere yer verdi:

“Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün 19 Mayıs 1919’da büyük bir irade, kararlılık ve vatan sevgisiyle Samsun’a ayak basışı; milletimizin bağımsızlık ve özgürlük mücadelesinin dönüm noktası olmuştur. Ülkesinin ve milletinin geleceğini aydınlatmak için atılan bu tarihi adım, Kurtuluş Savaşı’nın başlangıcı olarak tarihe geçmiş; umut, cesaret ve bağımsızlık meşalesini tüm yurda yaymıştır.”

CUMHURİYETİN İKİNCİ YÜZYILINDA ÇAĞDAŞ VİZYON

19 Mayıs ruhunun çağdaş Türkiye idealini ve gençliğe duyulan sarsılmaz güveni temsil ettiğini belirten Başkan Köse, vizyoner bir yerel yönetim anlayışıyla geleceğe yürümeye kararlı olduklarını kaydetti. Cumhuriyetin kazanımlarını bilim, sanat ve sporla taçlandıracaklarını ifade eden Köse, açıklamasına şöyle devam etti:

“19 Mayıs; yalnızca bir başlangıcın değil, aynı zamanda gençliğe duyulan güvenin ve çağdaş Türkiye idealinin simgesidir. Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe emanet ettiği Cumhuriyetimizi; aklın, bilimin, sanatın ve sporun ışığında daha ileriye taşıyacak olan gençlerimize inancımız sonsuzdur. Cumhuriyetimizin ikinci yüzyılında da birlik, beraberlik ve dayanışma içinde; demokrasiden, özgürlükten ve çağdaş değerlerden ödün vermeden çalışmayı sürdüreceğiz.”

MİLLİ MÜCADELE KAHRAMANLARINA SAYGI VE MİNNET

Belediye Başkanı Mimar Elif Köse, mesajının son bölümünde Anadolu topraklarını vatan kılan tüm milli mücadele kahramanlarını saygıyla andı. Safranbolu halkının ve tüm Türkiye’nin bayram coşkusunu paylaşan Köse, açıklamasını şu sözlerle tamamladı:

“Bu duygu ve düşüncelerle başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm kurtuluş kahramanlarımızı saygı, minnet ve özlemle anıyor; gençlerimizin ve tüm hemşehrilerimin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutluyorum.”

Belediyeden edinilen bilgilere göre, 19 Mayıs kutlamaları kapsamında kent genelinde gençlere yönelik çeşitli sosyal ve kültürel etkinliklerin düzenlenmesi planlanıyor.