Safranbolu Belediye Başkanı Mimar Elif Köse, Berat Kandili dolayısıyla anlamlı bir mesaj yayımladı. Başkan Köse, bu özel gecenin tüm İslam âlemine huzur, barış ve kardeşlik getirmesini temenni ederek, toplumsal birlikteliğin önemine dikkat çekti.
“AFFIN VE ARINMANIN SİMGESİ”
Başkan Elif Köse, Berat Kandili’nin manevi derinliğine vurgu yaptığı mesajında, bu gecenin bir arınma fırsatı olduğunu belirtti. Köse, şu ifadeleri kullandı:
“Berat Kandili, affın, bağışlanmanın ve manevi arınmanın simgesi olan en müstesna gecelerimizden biridir. Bu mübarek gece; kırgınlıkların sona ermesi, gönüllerin birleşmesi, sevgi ve hoşgörünün toplumumuzda kök salması için bizlere sunulmuş büyük bir fırsattır.”
HUZUR VE BARIŞ TEMENNİSİ
Safranbolu halkının ve tüm İslam dünyasının kandilini kutlayan Belediye Başkanı Köse, mesajını şu temennilerle sürdürdü: “Berat Kandili’nin ülkemize, milletimize ve tüm insanlığa sağlık, huzur ve kalıcı bir barış getirmesini yürekten temenni ediyorum. Dualarımızın kabul olduğu bu anlamlı gecede, başta değerli Safranbolulu hemşerilerim olmak üzere herkesin Berat Kandili’ni en içten dileklerimle kutluyor; bu manevi iklimin her daim hayatımıza yansımasını diliyorum.”

