Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

BAŞKAN ÇETİNKAYA’DAN ANKARA ÇIKARMASI KARABÜK İÇİN UMUT VEREN GÖRÜŞMELER

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, Bakan Yardımcısı Burak Demiralp’i ziyaret ederek kentin ihtiyaçlarını gündeme taşıdı.

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, Bakan Yardımcısı Burak Demiralp’i ziyaret

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, 2026 yılında Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakan Yardımcısı Burak Demiralp’i ziyaret ederek kentin ihtiyaçlarını ve projelerini gündeme taşıdı.

Gerçekleştirilen ziyarete AK Parti Karabük İl Başkanı Ferhat Salt ile Karabük Milletvekilleri Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç da katıldı. Heyet, Karabük’e yönelik çalışmalar ve planlanan projeler hakkında değerlendirmelerde bulundu.

KARABÜK’ÜN İHTİYAÇLARI GÖRÜŞÜLDÜ

Ziyarete ilişkin sosyal medya hesabından açıklama yapan Başkan Özkan Çetinkaya, görüşmede Karabük’ün ihtiyaçlarının ve vatandaşların taleplerinin ele alındığını ifade etti.

Çetinkaya açıklamasında, “İl başkanımız ve vekillerimizle birlikte Bakan Yardımcımız Sayın Burak Demiralp’i ziyaret ettik. Görüşmemizde Karabük’ümüzün ihtiyaçlarını, hemşehrilerimizin taleplerini ve önümüzdeki döneme ilişkin hedeflerimizi ele aldık” dedi.

TEŞEKKÜR MESAJI

Başkan Çetinkaya, açıklamasının devamında nazik misafirperverliklerinden dolayı Bakan Yardımcısı Burak Demiralp’e teşekkür etti.

Ziyaretin, Karabük’te hayata geçirilmesi planlanan projeler açısından önemli bir istişare süreci olarak değerlendirildiği ifade edildi.